Rendeléssel kapcsolatos
Gyakori kérdések

A rendelés nagyon egyszerű.

  1. Tedd  kosárba a kívánt termékeidet.
  2. Kattints a Kosár ikonra a felső menüben, majd a megjelenő oldalsó menüből válaszd a Pénztár gombot.
  3. Megjelenik a pénztár oldal, itt tudod kiválasztani a szállítási módot és felvinni a szükséges adatokat.
  4. Kattints a Megrendelés gombra.

Ezt követően megkapjuk rendelésed, és megkezdjük feldolgozását.

Jelenleg utánvéttel kiszállításkor a futárnál kell kiegyenlíteni a rendelés összegét.

Megrendelt termékeink szállításában a GLS Hungary a partnerünk. Partnerünk értesítést küld a csomagok kézbesítéséről.

Igen, az ország egész területére kiszállítunk a GLS Hungary partnerünk segítségével.

Nem, csak magánszemélyek rendelését áll módunkban teljesíteni.

Olyan termékeket szeretnénk forgalmazni, amivel vásárlóink és négylábú barátaik elégedettek, ezért 14 nap pénzvisszafizetési garanciát vállalunk minden termékünkre. A garancia arra vonatkozik, a csomag kézhezvételétől számítva 14 napon belül visszaküldheted a vásárolt terméket és visszaadjuk az árát neked. 

Olyan termékeket szeretnénk forgalmazni, amivel vásárlóink és négylábú barátaik elégedettek, ezért 14 nap pénzvisszafizetési garanciát vállalunk minden termékünkre. A garancia arra vonatkozik, a csomag kézhezvételétől számítva 14 napon belül visszaküldheted a vásárolt terméket és visszaadjuk az árát neked. 

Kérjük vedd fel velünk mielőbb a kapcsolatot, és segítünk.

Ha még lennének kérdéseid vásárlás előtt, kérlek írj nekünk a hello@smartestpaw.hu-ra.